niedziela, 9 października 2016

Twoja twarz brzmi znajomo dopiero 29 października!!

Hej!
Ten post będzie troche krótki,bo chcę powiedzieć taką pewną informację :D
A więc chce najpierw przeprosić że wczoraj nie było,,Weekendowe Rozmowy" postaram to dziś zrobić.
Oraz chcę przeprosić że nie było wczoraj Twoja Twarz Brzmi Znajomo.Niestety nie do wieczora szukałam fb Olki bo jej zablokowali,a do tej serii potrzeba punktacja.Chcę ogłosić że Twoja Twarz Brzmi znajomo będzie dopiero 29 października.Dlaczego?Opowiem tutaj :D.
Jak wiecie od 11 października biorę przerwe i nwm do kiedy bo jeszcze pan nie podał terminu do konkursu.Konkurs jest z języka niemieckiego i wiecie ja chcę do tego tak przygotować:D żebym wyszła z dobrym wynikiem :D.
22 października ja nie moge też bo jade na rajd z PTKK.Ja lubie jechać na takie rajdy po górach i po pustyniach 2 lata byłam na pustyni Błędowskiej(Jest to w Polsce) i naprawde POLECAM!
Ale teraz jadę na mazury chyba :D.
No i oczywiście 3 powod to nauka nauka i jeszcze raz nauka:D
A więc prace do TTBZ do 29 października :D.
No ja lece bo jeszcze 2 post chce napisać :D
/Violka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl