środa, 26 października 2016

W rytmie Paint'a #1

Hej! ^^
Ogłoszenia parafialne! Jak już wiecie, mój okres próbny zostaje przedłużony. Znacie powody... Zawsze jakieś komplikacje xd Koniec ogłoszeń parafialnych! 
Dzisiejszego dnia przychodzę do Was z serią, której nazwa z pewnością coś Wam mówi, prawda? Słowo Paint... Wszyscy znamy ten pospolity tzn. "program do rysowania". Istnieje też PTS, niestety obecnie go nie posiadam. Tak czy inaczej seria będzie poświęcona przeróbkom różnorakiego typu. Mam nadzieję, że będzie chętnie wyrażać swoje opinie niżej, tuż pod postem. Propozycje dotyczące kolejnych przeróbek także są mile widziane! Bez zbędnego przedłużania przejdę do tego, co udało mi się wykombinować przy pomocy ukochanego edytora Pixlr.
Tak wszystko prezentowało się przed jakimikolwiek dodatkami: 
Zapomniałabym dodać! Każdy z nas zauważył, iż zbliża się Halloween. Z tego powodu przygotowałam dla Was coś w stylu halloween'owego makijażu. Spójrzcie:
Jak widzicie, zdecydowanie nie jestem mistrzem w dziedzinie przeróbek. Dobrze, przejdę do opisu xd Tak więc we włosach dziewczyny widnieją dwa czerwone pasemka - jaśniejsze i ciemniejsze. Stworzyłam (tzn, próbowałam) coś w rodzaju cieni. Oczy zostały poddane edycji, co z pewnością zauważyliście. Starałam się lekko wyodrębnić nos. Elementem końcowym są usta oraz rana [niezwykle udana (wyczuj ten sarkazm)].
Uważam, że całość wyszła dość dobrze, aczkolwiek mogło wyjść lepiej. Naturalnie liczę, że wyrazicie swoje zdanie na temat tej przeróbki. Zachęcam do komentowania! 

Kolorowych! <3
/Dominika

3 komentarze:

  1. KIEDY WEEKENDOWE ROZMOWY #3 NICKACH Z PRZEKLEŃSTWAMI?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sama nazwa wskazuje... W WEEKEND.. A tak dokładnie to już w tą sobotę. ;) Pozdrawiam/Violka

      Usuń
    2. TĘ sobotę ;) Ponieważ sobota ma r.żeński.

      Usuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl