sobota, 29 października 2016

Weekendowe Rozmowy#3

Hejka ;D
Dzisiejszym tematem będą ,,Przekleństwa w nickach"
Na życzenie ,,Anonimowego"
A więc zaczynajmy!
Co sądzę na temat?
Trochę to ma złą stronę,bo w awatarii grają czasem 6 latkowie,
i zobacza a tu przeklenstwo w nicku... Nie powinno mieć takich ale z drugiej strony lepiej sie tego nie czepiać. Dobra tobie sie nie podoba a tej co ma to tak i to jej nick a nie twój. Wgl czy tu widzisz świętych??Nie! Ty nie jesteś lepszy! Każdy ma tą złą stronę. Ty tylko umiesz hejtować! Jak jesteś lepszy to zrób konto google i założ swojego bloga,bardzo prosze i pokaż czy jesteś taki lepszy. Czy będzie dobrze Ci że ktoś hejtuje? Nie ;) A po co to robisz...
To na tyle... 
Jeszcze dzisiaj postaram dodać kolejną część ,,Twoja Twarz Brzmi Znajomo".
Baay!
/Violka

2 komentarze:

  1. Hahahah! Chciałam poczytać mądrej i ciekawej wypowiedzi na temat nicków z przekleństwami, a zostałam zjechana z góry na dół. Czy ja Was hejtowałam? NIE! Ani słowa o Was nie powiedziałam. Zadałam tylko kulturalne pytabie XD Ale na Tym blogu nie da się kulturalnie, bo zawsze obrócą to przeciw Tobie. Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale nie wiem czy ten post dotyczył "hejtów z twojej strony", raczej chyba chodziło tu o to, żeby ktoś nie robił pretensji osobom które mają nick z przekleństwem. Chodzi tu o to np. "Weź ty zmień ten nick dziecko, ale masz głupi nick..." . W sumie sama nie zrozumiałam dalszego przekazu posta, też początkowo myślałam o tym tak samo jak ty. xD

      Usuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl