poniedziałek, 24 października 2016

Halloween

Cześć..
Bardzo długo znów nie pisałam postów nie miałam pomysłów.
Przemyślałam kilka spraw i wracam.
Serdecznie witam Dominikę i się cieszę, że przyjęłaś abyś z nami współpracowała.Mam nadzieję, że będzie dobrze się Ci z nami współpracowało.
Zobaczyłam zmiany na blogu są cudowne.
Co się dzieje z Pawłem nikt tego niestety nie wie.
Nie ma kontaktu ani nic..
Mam nadzieję,że w końcu się czegoś dowiemy ;-;
Teraz inny temat.

Wreszcie się tego doczekaliśmy! 
Życzę Wam
Jak najlepszej zabawy w Halloween z przyjaciółmi (bądź z rodziną kto co woli :D)
I fantastycznych strojów strasznych oczywiście.
Pozostały nam już tylko 6 dni!
Ja już muszę lecieć..
Pozdrawiam Was i trzymajcie się cieplutko ♥
/Olka






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl