sobota, 29 października 2016

KONKURS!!

Helouu :*
Jak wiecie nie pisałam postów..przez jakiś czas
Pytanie czemu?:
Nauka...no i tak dalej..
Z powodu tego że nie pisałam przez jakiś czas postów postanowiłam nadrobić to i zrobić ,,KONKURS''
Pisałam już o konkursie :) kiedyś''
A teraz postanowiłam go zrobić no więc tak:
Zwyczajny konkurs na profilówkę z awatarii
Szczegóły:
-Zdjęcie swojej/swojego awatarki/awatara
-Jakieś Fajne tło
-profilówkę można zrobić z napisami lub bez , lub z nickem.
-Strój dowolny :).
-Rozmiar profilówki dowolny.
Prace możecie wysyłać mi do 14.11.2016r.
NAGRODY TO :

1 miejsce :
Vip na 10 dni
Strumyk
i czekoladki różowe :*

2 miejsce:
Vip na 5 dni
Kosz róż
i czekoladki różowe

3 miejsce :
Strumyk
Kosz róż
Czekoladki różowe
PRACE WYSYŁAJCIE MI NA MÓJ E-MAIL :kamilka.3233@gmail.com LUB NA MOJE NK :KLIKNIJ TUU
Na nk wysyłajcie jeżeli macie mnie w znajomych bo mam aż 676 nieodebranych wiadomości , przeważnie są to zaproszenia do znajomych.
Jeśli ktoś chce abym mu przyjęła zaproszenie pisać w komach :* bo nie ogarnę.
Ahaha a tutaj moja poczta:
Dobra dziś to na tyle!!
Do dzieła :)) róbcie profilówki i wysyłajcie
/Kama







2 komentarze:

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl