wtorek, 25 października 2016

Okres próbny Dominiki przedłużony do 6 listopada!

Hejka :D
Informacja z ostatniej chwili!
Niestety Dominika prosiła mnie o przedłużenie okresu próbnego o tydzień,z powodu szkoły. Przekładane testy,ciągle kartkówki itp...
Po prostu nie ma czasu na napisanie posta.Rozumiem to ja sama brałam przerwy z tego powodu...
Okres próbny Dominiki jest przedłużony do 6 listopada.
Mam nadzieje że da rade już napisać kilka postów.
Dzięki że mi to zgłosiłaś! 
Tak teraz myślę że w ten rok szkolny okresy probne będą trwać 2 tygodnie.
Najpierw szkoła potem przyjemności.....
Życzę Ci Dominiko żebyś zdała test jak na najlepszą ocene i żebyś znalazła czas na napisanie posta!
Wiem krótki post.. Nie ma co się rozpisywać w tym poście....
Jutro jak dam radę zrobię ciąg dalszy naszej wykreślanki. A pojutrze ,,Ratujemy VS Topimy"
Jak wiecie zaproponowano nam kandydaturę na plebiscyt ,,blog października"
Zgłaszamy nasz blog!
Mam nadzieje że ten plebiscyt będzie bez kłótni...
Dla mnie to zwykła seria..Najważniejsze jest dobrze się bawić!
Dobra ja już kończę.
Dobranoc wszystkim!
/Violka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl