piątek, 21 października 2016

Zapraszamy na imprezę Halloweenową Impreze!

Witajcie!
Ten post jest naszą odpowiedzią na pytanie ,,Czy będzie impreza halloweenowa?"
A odpowiedź brzmi...
Tak!!
Serdecznie was zapraszamy!!
Impreza,,Halloween z KCA" odbędzie się 31 października o 18:00.
Planowane zakończenie imprezy to 21-21:30 albo i nawet dłużej :P
Zanim będzie szczegółowo napisane to najpierw chce pokazać plakat/zaproszenie ;).
Jak napisałam powyżej impreza odbędzie się właśnie 31 października o godzinie 18.Przewidziane zabawy to:
*Top Model
*Butelka
*Halloweenowy Los
*Najstraszniejszy strój
*Najstraszniejsze opowiadanie.. 
+WASZE PROPOZYCJE!
Co do Halloweenowego losu  to będzie tak o 20:00 no i oczywiście jest zaliczany jako los października :P. Główną nagrodą losu to V.I.P na 5 dni, oczywiście że pozostałe numerki też są za to nagrody!.No i oczywiście najstraszniejszy strój i opowiadanie.Ja dam vipa za los i za najstraszniejsze opowiadanie... Ale jeszcze o tym pomyślimy.kto i za co będzie dawać prezenty za zabawę/konkurs.Nie mogło zabraknąć waszych propozycji/pomysłów!!. Jeśli macie pomysła na fajną zabawę napisz do nas!! Pamiętajcie jesteśmy otwarci na wasze propozycje,równiez pomysły wasze można napisać tu w komentarzach. Będzie wydarznie z gwiazdką no i u mnie ;D.Jak wspominałam planujemy zakończyć o 21:00-21:30 ale być może to przedłużymy! Bo kurna wy macie wolne XDD  Sorry nie mogłam sie powstrzymać ;D 
Zapraszamy serdecznie!!
Będzie zabawa,będzie się działo!!
To na tyle co do zaproszenia!!
Od teraz trwaja prace techniczne bloga..
Już dziś będzie nowy nagłówek! :D
Baay!:D/Violka

2 komentarze:

  1. Nie wiem do kogo iść na impreze blogową.Do tego wiele blogów robi ją w podobnym czasie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie nie będzie na żadnej, z powodu mojego wyjazdu. Przepraszam

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl