piątek, 7 października 2016

Ostatni dzień głosowania!+Wykreślanka #2-Zawody#1

Yolo!
Jak tam w szkole??
U mnie tak średnio :D Dostalam 1+ z fizyki ale poprawiam wiec się nie zdziwcie kilka dni nieobecności no i oczywiście 6 z niemca.
Chcę powiedzieć również że od 12 października ( Do kiedy jeszcze nwm)Biorę się urlop/przerwę.W tym miesiącu mam konkurs z języka niemieckiego więc chce przygotować itp..
I że biorę przerwę to...
Twoja Twarz Brzmi Znajomo,
Weekendowe Rozmowy,
Tych powyżej wymienionych serii nie będzie  w dniach: 15/22 pazdziernika! 
Muszę jeszcze się dowiedzieć termin konkursu no i oczywiście napiszę do kiedy będzie trwać moja przerwa!
Przypominam że do godziny 23:59 mamy głosowanie!!
Jutro wyniki kto zostaje blogiem września!
Posty typu ,,Ratujemy vs Topimy i tworzymy nasz blogowy pokój" 
za niedługo się pojawią!! 
Jutro się pojawi sonda dotycząca Adm.Olciaqusi :D
No i przypominam że trwa konkurs do 31 października!
A teraz przyszykowałam dla was wykreślankę...
Długo nie było :D
Mamy 4 zawody
No i oczywiście pytanie...
Jaki zawód odpada pierwszy?
Gdzie odpowiedzi??
Tradycyjnie...
W sondzie!:D




Dobra.. Ja już nie zanudzam...
Do zobaczenia!!
/Violka

1 komentarz:

  1. 1+? Ładnie xDD W podstawówce kiedyś dostałam 1+ Z polskiego :D
    /Artemida

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl