poniedziałek, 5 września 2016

10 000 wyświetlen Dziekujemy !! + NIESPODZIANKA!!

Witajcie
Chcemy podziękować za 10 tysięcy wyświetleń!!!
Nie myśleliśmy że przez kilka miesięcy bloga zdobędziemy aż tyle!!!
Ok a niespodzianka to...
GRUPA NA FB!!!
Mam nadzieje że będziecie czytać też posty na grupie fb jak na blogu oraz na grupie nk oczywiście 
wszystkie kontakty będą tu na pasku bocznym!! (Ale to po krótkiej aktualizacji/remontu bloga!!)
Ale też chce przeprosić Emiruda MCA 
Przepraszam za takie przykre ,,nieporozumienie" miedzy nami 
i mam nadzieje że jest zgoda i nasza kłótnia się nie powtórzy ;-)
A i przepraszam że mało będę dawać posty...
Ale jak wiecie SZKOŁA SZKOŁA I JESZCZE RAZ SZKOŁA!!
Ale jak znajdę czas chętnie wejde na bloga i pykne jakiegoś posta!!:D
Wyobrażacie się pierwsza lekcja maty i zaraz zadanie domowe!?
Echh tak wygląda 3 gimnazjum niestety :D 
Mam nadzieje że w tym roku szkolnym znajdę czas na jakiegoś posta ;D 
A ja już lecę
Baaay!
/Violka z administracją 


4 komentarze:

  1. Haha, zapomnijmy o tamtym. Co do matematyki miałam taką samą sytuacje i jescze do tego dostałam stronę zadań z historii !! Ta 3 GM.... /EmiRuda MCA PS. To konto mojej mamy, bo ja chwilowo nie mam dostępu do telefonu (zepsuty) xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha 3 Gim jak nie zadania to egzaminy ;D Pozdrawiam i Dobranoc ;D /Violka

      Usuń
  2. Ej czemu tak jak AoY zakładacie grupę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo każdy może "Anonimowy" ? /KCA

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl