niedziela, 11 września 2016

Podróbka mojego nk!!

Hejka..
Słuchajcie dziękuje Kindze że mi to pokazała
niestety nwm kto to z ,,hej hej..." ale ta osoba podrobiła moje nk/zdjęcie i niby wymyśliła że ja niby namawiałam żebyście na mnie głosowali a dam niby vipa.. Słuchajcie nie nabierzcie się..! 
To nie byłam ja to ktoś co jest zazdrosny że nasz blog wygrał a nie ich pokaże zdjęcie.. tej podróbki!
To widać że jest podróba! A więc jakie są argumenty.
1.Mnie nie było o 9 na nk/awatarii Mój brat i moje przyj potwierdzą ;)
2.Nie mam znaj żadnej ,,hej hej" można sobie pooglądać  sobie moje znajki i nie mam jej

Nwm kto to.. ale słuchaj podróbo myślisz że kłamstwem mnie zniszczysz to sie mylisz sam się wpadniesz! ;) Myślisz że będziesz fajna że okłamiesz moich fanów..!? 
A i 3 argument jak daje pytanie ZAWSZE DAJE PYTAJNIK
WPADKA!!
Nie rozumiem czm mi to robisz ale to jest żałosne ;)
Dobra lecę.. 
Pa!
/Violka

5 komentarzy:

  1. Jeszcze dodam jeden argument - nigdy nie znalazłam w Twoich wypowiedziach emotki ";D". Tez myślę, że to jest podrobione zdjęcie czyjejś fanki bloga AOY.
    /Artemida
    (przepraszam, że z Anonima, ale zapomniałam się zalogować na google)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekiedy tą emotke używam :p ale zawsze daje pytajnik do zdania pytającego Pozdrawiam ;)/Upita Seksem

      Usuń
  2. Mi to jedna laska wysłała i ona te zdjęcia wszystkim porozsylala. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry ale podszywek nie toleruje. A że ja napisałam post to nie do cb tylko do tej co sie podszywa po mnie ale na szczęście zmieniłam nazwe ;)

      Usuń
  3. I oczywiście wszystko na nas, ja tylko przekazalam fotke. Nic więcej do tego nie mam....;_;

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl