czwartek, 15 września 2016

,,Oł Jea - Obsesja" - Moje kilka zdań na ten temat!

Hejcia <33
Wiem wiem mam przerwe ale jak weszłam i zobaczyłam te wydarzonka zmusiło mnie do napisania o tym... XD A więc zaczynajmy ?? 
Słuchajcie Oto Kilka Wydarzeń Na ten temat ;)

Dobra a zobaczmy filmik ;) 
Hm Piosenka Moim zdaniem 3/10 
A w wydarzeniu piszą ,,Nie mówcie że valide jest zła".
Aha czyli mam rozumieć że piosenki obrażające to jest dobre i ona dobra?? Oj nie nie jest dobre. Moim zdaniem obie strony przesadzają.. Najpierw Valide robi wojny na ulicy,parku itd. a teraz to robią filmiki..Valide zrozum że nie byłaś i nigdy nie będziesz królową awatarii!! Ty myślisz że ja nwm że 1/4 sułtanek to twoje lewe konta?? Myślisz że nwm ze masz 8-12 lat max??Haha Mylisz się!! Twoja ortografia mnie przeraża i nie tylko mnie!!. I mówisz że masz 16 lat!?? Hahah! Jak byś miała 16 lat to po 1 byś się zajęła nauką i byś umiała na CELUJĄCY ortografię.. ale ok ;D
Więc Moje zdanie wyraziłam te filmiki,wojny to są bez sensu.. 

Dobra to na tyle jak wiecie mam przerwę do 18 września XDD
i oczywiście zaraz w wtorek pojawi się post o twoja twarz brzmi znajomo#2 a w 19 oczywiście wyniki losu XD
To na tyle więc..
Do zobaczenia 18 września!!
/Violka

3 komentarze:

  1. Lepiej nie wtrącać się w ich sprawy . To ich "konflikt" jak to mówi Oł jea niebieska. Ja lubię obydwie zarówno Valide jak i Oł Jea ale nie będę stać po niczyjej stronie. /Emilka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zdecydowanie za Oł Jea!
    Są bardzo miłymi i serdecznymi osobami. Znam je wszystkie na Awatarii i zawsze mogę na nie liczyć. Większość osób ocenia jednak pochopnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania. Oł Jea! piszą jak normalne, zwykłe osoby i nie uważają się za "gwiazdy" Awatarii. O Valide nie można tego powiedzieć... Stara siępisać elokwentnie, ale w zupełności jej to nie wychodzi :D
      A jeśli chodzi o komentarz Emilki - też uważam, że nie należy się mieszać w tę sprawę. Kiedyś się wtrąciłam i zgadnijcie, jaki był efekt... Zaczęła się "masakra" :D
      Valide myśli, że jest wielce dobra i chce jak najlepiej dla wszystkich. Idealna osoba, żeby się z niej pośmiać, gdy doskwiera smutek xDD
      /Artemida
      /Artemida

      Usuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl