sobota, 3 września 2016

Oceniamy Blogi! #1 - Baśniowa Awataria

Hej!!
Dzisiaj przychodzę z serią 
Oceniamy Blogi!!!!
Oczywiście ocenie opiszę ale jeszcze jedno,...
Wy też ocenicie blog!! 
Dam sondę jak oceniasz baśniowa awataria od 0-10 pkt!
No i oczywiście możecie ocenić też w komentarzu.
Chętnie bym poczytała :P
Dobra to już nie nudze..!
Przejdźmy do oceny!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1.Nagłówek bloga

Ten nagłówek jest piękny po prostu piękny!!!.Jest dopasowany do zbliżającej się pory(jesień).Jest takie kolorowe,wesołe. Admini  jak widać bardzo dobrze wycięte oraz dodane blask. Oni również nie zapomnieli o strojach jesiennych!! 
Nic dodać nic ująć!! 
Punktacja 10/10
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
2.Tło bloga + Logo

Szczerze mówiąc lubie jesień jest taka kolorowa!;D Dobra co do oceny tego tła to bardzo mi się podoba.Na środku dodane jest piękne jesienne logo z cieniem.Wygląda wgl ładnie i jesiennie. Co do loga bloga to bardzo przypomina jesień. Tak tak chodzi o tą parasolkę!:D.Logo jest proste z cieniem.
Moja punktacja 10/10
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
3.Posty
Czasami posty są nudne ale to tylko czasami każdemu się zdarzy napisac nudny post więc się nie martwcie!! Nie znaleziono błedów ortograficznych oraz interpunkcyjnych ;D.Niektóre posty nie są na temat Awatarii Ale też sie tym nie martwcie XDD. Większość postów są bardzo ciekawe nawet niektóre aż za bardzo xDD
Tylko jeden problem jest Hejty Tak hejty że niby ona kradnie serie z jakiś blogów. Ostatnio było że niby Ona zrobiła tą serie i zaraz hejty... Jak ona może nie czytała bloga AjA!?? A jak realizuje tą serie to chyba ta seria nie idzie na marne prawda !??? Wgl Ona ma inne zasady.. To nie jest kradzież!!!. Takie same hejty są jak na serii blogowe ubrania... 
Moja Punktacja 9/10 pkt.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
4.Dodatki na blogu
Wgl cały blog mi się podoba i nawet zasługuje na bardzo dobrą opinie. Regulamin jest wymyślony sam i nawet się bardzo bardzo podoba! Jest chat nawet można fajnie pogadać ;)Licznik online też ok. A propo licznika! Miesiąc temu Adm bloga z Oceniam Awataria Napisał że niby Baśniowa Awataria to niby hack na wyświetlenia.. To nie prawda!! Ona ma licznik na UNIKALNYCH GOŚCI A NIE ODSŁON!!. On po prostu tylko zobaczył wyświetlenia i zaraz blog na 1/10 -.- mógł sprawdzić nagłówek posty itp i jeszcze podsumowanie... db rozgadałam się o liczniku.... Dodano strzałkę ;) Jest +!;D Kolor tła postów dopasowany do nagłówka!
Moja Ocena 9/10 ;)

A teraz Ogólna ocena bloga to
9 pkt / 10 pkt
Czyli nawet,nawet super!!!!
A wy?
Jak oceniacie blog ,,Baśniowa Awataria"
Piszcie Komentarze i zagłosujcie w sondzie ;D
Dobra ale się rozpisałam!! haha ;D
Dobra lecę!! 
Miłego Dnia!
/Violka

21 komentarzy:

  1. Nie znaleziono błędów?
    Haha, kpina! Ja sama pokazałam im w komentarzach około 10 błędów! Haha, jak dzieci nie umieją pisać i biorą się za blogowanie to tak jest! 8)
    /MądraJa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty ile masz lat, że nazywasz ich dziećmi? 19? 20? MądroJa, raz Tobie udowodniłam, że jesteś w błędzie z opinią o blogu BA, ale mój komentarz został usunięty. Chyba, że go przeczytałaś, a za złą ortografię/gramatykę powinno się palić na stosie.
      ~ Ola S.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Kto tu odwiedził blog KCA!Youtuberka co gadała że nigdy nie wejdzie na mój blog! Bardzo nam miło ;33 Możesz ocenić te zdanie dla mnie było takie że wyglądało że wasz blog nabija głos ;) A że raz oskarżyliśmy to może drugi raz nie Prawda?? ;) Pozdrawiam Moją Rywalkę Co się mści na moj blog i Ba :) /Upita Seksem

      Usuń
    3. Nie to nie Emilka tylko Oł Jea nudzi się niestety jej. :)

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Jak ty tak możesz? A następnego dni prosisz o powrót do festiwalu oczerniania nas! Bez pozdrowień
      /Karma z AoY

      Usuń
  3. Ba ma 13 głosów 0/10 :D
    Czyli nie tylko ja uważam, że ten blog jest beznadziejny xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oraz 28 głosów 10/10 :P Najciekawsze jest to, że w komentarzach nie ujawnił się (razem z Nickiem) nikt, kto dał ocenę niepozytywną. Niezły paradoks, nieprawdaż? :) Serdecznie pozdrawiam Bezimienną i mamy nadzieję, że osoby szerzące tę nienawiść zaczną się ujawniać ;)
      /Kropka

      Usuń
  4. BA ma tyle głosów bo Oł Jea głosuje aby blog zniszczyć.Rozumiem każdy ma swoje zdanie :)
    /KCA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, dla Twojej wiadomości nie głosujemy przeciwko BA. :') To co się stało jest Waszą winą, a wszystko po to, żeby wygrać jakiś tytuł, który w praktyce nic nie znaczy. Ale przecież najlepiej zwalić winę na niewinną osobę, która jest przeciwko Wam, nie? Żenada. Nic nie mam do Baśniowej Awatarii, a wręcz przeciwnie. Nigdy nie byłam przeciwko nim.
      ~Zielona

      Usuń
    2. Widziałam filmik jak niebieska to robi więc się nie trącaj ;D /Olka

      Usuń
  5. Zamknijmordępl. Tu masz psychologa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do kogo to piszesz? Jak zwykle tego typu komentarze są bez ujawnienia nicku osoby piszącej ;p Naprawdę, nie bójcie się pisać z kont google, albo wspomnieć swój nick.
      /Artemida

      Usuń
  6. Szkoda, że nie można zobaczyć, kto głosował na jaką ocenę. Jestem bardzo ciekawa, kto nam daje tak dużo 0/10 punktów. Zawsze jestem skromna, ale tutaj naszego bloga nie oceniłabym na 0/10. Nie wiem, dlaczego tak nas nienawidzicie. Wiem, że wkurzyliście się tą sytuacją, ale bez przesady. Już po wszystkim i zapominamy o tym sporze...
    /Artemida

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie głosowałam, ale dałabym zapewne wysoka ocenę ponieważ wasz blog jest fajny. Także mnie zastanawia tak wielka ilość głosów na nie. :/ ~EmiRuda MCA

      Usuń
  7. Dalam 10/10, bo sama bym nie umiala prowadzic bloga xDDD
    I ta cala sprawa z EmiRudaMCA i resztq mnie raczej nie dotyczy,
    wiem trzymam sie od tego z daleka ;]
    Szacun, laski i Pawle, ze utrzymuwujecie tego bloga ;> (jakkolwiek sie to pisze xD)
    /KC MARCIN ta z awy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy jakoś się trzyma ;D /Olka /KCA

      Usuń
    2. Również dziękujemy za Twoją opinię :D
      /Artemida - BA

      Usuń
  8. Seria z AJA, blogi o awie schodzą na psy...

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl