sobota, 17 września 2016

Twoja Twarz Brzmi Znajomo #2

Hejka ;D
Zanim zaczniemy 
Chcę powiedzieć że Maja,Zuza,Karolina niestety z tego się wypisały szkoda ale ok Rozumiemy! ;D
Dobra dostaliśmy wszystkie kartki ! 
Więc nie ma co się rozpisywać...
A więc zaczniemy od 1 pracy!!
Pierwsza praca jest od Artemidy i zaczniemy Ocenianie!! 
Adm.Violka 7pkt/10pkt
Adm.Olka 7pkt/10pkt
Adm.Kamila 7pkt/10pkt
A więc masz 21pkt/30pkt
Gratulujemy takie dobrego wyniku! Co mam do powiedzenia do tej pracy? Ta praca jest starannie robiona. Jest cała z awatarii więc trudność Poziom 3/3 XD Dorysowałaś wąsy.Wygląd Może być. Mam nadzieje że zostaniesz z nami na dłużej!

A teraz 2 praca!
Ta praca jest od Oli
Zacznijmy Ocenianie! 
Adm.Violka  8pkt/10pkt
Adm.Olka 7pkt/10pkt
Adm.Kamila 10pkt/10pkt
Razem :25pkt/30pkt
Praca jest również starannie wykonana.Użyto wersji nr 1 (Ubiór Krawczyka Twarz Z Awatarii) Dorysowano Wąsy chociaż on ma ciemne.Na sam początek jest Ok oraz mamy nadzieje że znów zostaniesz z nami dłużej! ;)

No i kolejna praca! 
Praca od megumi a poniżej jest ocenka :3
Adm.Violka 9pkt/10pkt
Adm.Olka 9pkt/10pkt
Adm.Kamila 8pkt/10pkt
Razem:26pkt/30pkt
Mamy oryginalną wersje! Mamy krawczyk z rl i krawczyk z awy!!  Bardzo mi się podoba twoj pomysł!. Tu też użyto wersji nr 2 (Twarz krawczyk stroj awa).Wszystko dopasowane i masz 9 ode mnie a 9 i 8 od reszta adm. Jakby był napis ,,Krawczyk z awy Krawczyk z rl" to bym mogła dać ci 10 ale 9 też jest dobrze! Również mamy nadzieje że zostaniesz z nami jak najdłużej!!;)

Kolejna praca od Emilki!!

Adm.Violka 5pkt/10pkt
Adm.Olka 8pkt/10pkt
Kamila 1pkt/10pkt
Razem: 14pkt/30pkt
Tutaj praca jest nawet tak z minimum na minimum OK xDD. Krawczyk nie ma brody :D Ale wąsy mogą być. Oczy podobne tak samo jak i włosy.Niestety strój taki podobny nie jest ;// Mam nadzieje że nawet tyle pkt ale z nami zostaniesz na dłużej! Życzę Ci aby następna praca była lepsza! ;)

Kolejna praca od..
Tutaj jest od daima!! Zobaczmy punktację!
Adm.Violka  7pkt/10pkt
Adm.Olka 8pkt/10pkt
Adm.Kamila 5pkt/10pkt
Razem:20pkt/30pkt 

Hmm.. Tutaj nie ma co się rozpisywać ;D Brak tego mi no krawatu ;D. Twarz Dopasowana ;D 

i ostatnia osoba z pracą!
Hot Bitch i nasza punktacja :3
Adm.Violka 6pkt/10pkt


Adm.Olka 6pkt/10pkt
Adm.Kamila 6pkt/10pkt
Razem:18pkt/30pkt
Praca też fajna!Twarz z awki i dorysowany (z painta chyba) ubiór! Oryginalne i nawet fajne!Lecz on ma czarne włosy  i wąsy ;D. Właśnie dlatego tyle pkt! XD 

Więc tabela Pkt wygląda tak!

Dzisiaj wygrywa jak na razie Megumi zdobywając 26 pkt!!
Dobra ok Krawczyk zaliczony!!!
A więc losujmy kolejną osobę! 

Wylosowaliśmy.. Magdę Gessler!
Dobra No i termin do wysłania prac to do 24 września! 
A ja już żegnam 
Dobranoc!! 
/Violka

9 komentarzy:

  1. Wiem że się nie postarałam ale robiłam na szybko bo czasu nie miałam, ale teraz .... MAGDA GESSLER ! BESOS MOI KOCHANI DLA MAGDY WYGRAM WSZYTKO ! :* /EMIRUDA MCA ~BESOS ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci właśnie tego żebyś zrobiła jak najlepiej jak umiesz ;D Hhaha ~~BESOS /Violka

      Usuń
  2. Hoho, 3 miejsce. Myślałam, że będzie o wieeele gorzej xDD teraz to już z górki (chyba) :D
    /Artemida

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomiędzy Maja, Zuza, Karoliba powinny być przecinki! Kiedy wymieniamy jednorodne części mowy, np. same przymiotniki, czy rzeczowniki, oddzielamy je PRZECINKAMI.
    Czy to tak trudno zrozumieć? Tego uczą w 4kl podstawówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może ja zapomniałam?? A wgl kim ty jesteś że z Anonima piszesz?? Haha i jeszcze się nie podpisałeś! Hejtować to umiesz ale do porządku komki nie umiesz ;) /Violka

      Usuń
    2. Nie mogłeś/łaś napisać tej uwagi w kulturalny sposób? jak ja nienawidzę takich komentarzy i w dodatku z Anonima... Nikt nie jest przecież idealny. Każdy popełnia w swoim życiu wiele błędów. Ja też czasem zapomnę o przecinkach. To grzech jakiś? Mogłaś/łeś pomyśleć nad swoim komentarzem przed opublikowaniem go.
      /Artemida

      Usuń
    3. Haha. Jak zwykle. Jeszcze macie do mnie pretensje, że sami, robiliście błąd.

      Nic mnie bardziej nie denerwuje niż wtrącanie się kogoś do dyskusji, która go nie dotyczy. Ja napisałam kom, ewebtualne pretensje mogłyby przyjść ze strony administratorów KCA.
      A ty Artemido, jesteś adwokatem? Na swoim blogu i do swoich czytelników możesz sb takie żeczy wypisywać. Nie wtrącaj nosa w nie swoje sprawy. Konta google nie mam i nie mam zamiaru zakładać tylko dla Was. Mój nick to Clarity!
      Pozdrawiam:
      Clarity

      Usuń
    4. Wielki problem.... każdemu zdarzy się pomylić. Hejterze wsadź swe hejty w tylnia część ciała na D. :)

      Usuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl