poniedziałek, 12 września 2016

Oceniamy stylizację#6 (emm chyba.?)

Siema koteczkiii !!Mraww.
Jak widać humorek mi dziś dopisuję .
Nie wiadomo czemu..tak jakoś jestem szczęśliwa.!!
Przepraszam że nie było przez jakiś czas postów .
Ale sprawa była wyjaśniona w moim poprzednim poście.
Chyba pamiętacie dlaczego a jak nie to poszukacie sobie w postach.
Pamiętacie naszą zabawę ,,Oceniamy stylizację''??
Ja pamiętam że pisałam post na temat właśnie oceny stylizacji i że ocenialiśmy.
Chociaż nie pamiętam ile było tego oceniania ;/ .
Too jest już chyba szósta ocena stylóweczkii proponowanej prze zemnie.
(Chyba sorkii nie pamiętam..)
Wczoraj się dowiedziałam że wygraliśmy konkurs na blog sierpnia !!! :')).
Z czego jestem mega zadowolona i szczęśliwa.
Dziękuje tym którzy na nas głosowali!!.
Czytałam także post o podróbce konta violi...
Przepraszam ale nie rozumiem kto może robić takie rzeczy...
Jeśli ta osoba ma coś do naszego bloga mogłaby powiedzieć a nie próbuje zniszczyć bloga..
Mega chamskie...
Po za tym mam dowody że to nie Violi konto..., ponieważ ona nigdy nie wstaje o tej godzinie.
Gdy wejdzie od razu do mnie pisze.
Po prostu żałosna osoba...która boi się ujawnić podrabia Violi konto i wymusza głosy...oraz próbuje szantażować..ludzi jako niby viola vipem -,-
Nie rozumiem..takiego postępowania..
Jednym słowem zniszczenie naszego bloga..nie udało się tej osobie :)).
Dobra przejdźmy do posta.
Przypomnienie zabawy !!
Ja ubieram się w coś ze swojej garderoby a wy oceniacie od 5 do 10.
No więc oto kolejna moja propozycja >_<
Oceniamy kotegii :*!
/Kama




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl