czwartek, 22 września 2016

~~Pierwszy Dzień Jesieni~~ Tworzymy Nasz Blogowy Pokój #3-Drzwi.

Hej
Jak tam mija wasz pierwszy dzień jesieni??
U mnie Ok ;D
Dobra to więc mam nadzieje że pamiętacie zabawe
,,Tworzymy Nasz Blogowy Pokój"
To już jest nasza 3 seria! :p
A więc  zacznijmy od wyników sondy (dot. naszego pokoju)
Najwięcej głosów jest na ściane nr 3 (55%)
I teraz luknijmy jaką podłogę wybraliście ;D

Wybieramy podłogę numer 2! 
Ok a nasz pokój na razie wygląda tak:
I zagadka..
Co nam nie pasuje..?
Oczywiście że drzwi! 
W Tej serii wybieramy sobie drzwi.
W następnej serii będziemy wybierać Kanapę i Fotel ;D 
Dobra nie przedłużam oto proponowane drzwi :3

Mamy do wyboru aż 5 drzwi
No to pytanie moje brzmi...
Jakie drzwi wybieramy do salonu naszego?
A odpowiedź wiemy gdzie jak zawsze..  W SONDZIE 

Dobra,co do informacji..
Przypominamy że nagrodę można odebrac do 4 października
31 października jest impreza blogowa ;D 
A 1 października Ogłaszam Konkurs ;D
Ja już się nie rozpisuje 
Miłego Dnia i Pozdrawiam!
/Violka

6 komentarzy:

  1. Wy serio jesteście pojebani.
    Jest koniec września a wy już o imprezie blogowej na halloween.
    Za miesiąc jest to święto a wy już o tym piszecie.
    Serio tak zjebanych ludzi nie widziałam.
    A do tego ten nick upita sexem hahahaha mama cię nie uczyła więc musiałaś się ciągle puszczać.
    Lepiej idzcie do nauki a nie blogujcie najlepiej będzie jak tego bloga zamkniecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhahaha Omg.. Słuchaj Anonimowy..Impreza była zapowiedziana już 31 sierpnia bo był taki plan podanie daty kolejnej imprezy blogowej oraz festynu ;) to po 1 ;) Wgl ty też jesteś zjebany piszesz z Anonima.. i taki jeszcze hejt. My nie zamykamy bloga z powodu 1 czytelnika!! Hhahaha weź się nie ośmieszaj. Nie znasz mnie to nie oceniaj mnie to po 2. Dla twojej wiadomości ja się nie puszczam i się uczę w przeciwieństwie na pewno do cb ;) Nie pozdrawiam ;)/Adm.KCA

      Usuń
    2. KURWA ANONIMOWY JAKIŚ ZJEB NAM BLOGA HEJTUJE AHAHA Z NORMALNEGO SIE BOISZ PISAĆ SZMATO ?? NIE PASUJE CI BLOG CZEMU GO CZYTASZ?PROSI CIE KTOŚ ?? CO DO NICKU TO MORDA JEBANY BACHORZE BO SŁABY JESTEŚ ALBO SŁABA NWM :)) KIM JESTEŚ WIĘC SIE PIERDOL NA RYJ NIENAWIDZĘ JAK KTOŚ HEJTUJE BLOGA..WIĘC WYPIERDALAJ Z TĄD I NIE HEJTUJ....:)) POZDRAWIAM ORAZ PRZEPRASZAM ZA SŁOWA /Adm.KCA

      Usuń
    3. Takiego śmiesznego hejta jeszcze nie widziałam :D Co w tym złego, że uprzedzili wszystkich o imprezie, która będzie miała miejsce za ponad miesiąc? Według mnie dobrze zrobili, ponieważ wcześniej można sobie zaplanować dzień, aby postarać się być na tym wydarzeniu. Na moim blogu też zapowiadamy z co najmniej 3-tygodniowym wyprzedzeniem. to by było nie na miejscu, gdyby po raz pierwszy administratorzy napisali załóżmy 29 października.
      Poza tym, co masz do nazwy "Upita seksem" (napisałeś/aś z błędem - sexem)? niektórzy mają nicki (za przeproszeniem): najebana, suka, itd. Czepiasz się tylko Violi, która nawet nie ma nazwy z przekleństwem. Chyba mi nie powiesz, że "seks" to jest brzydkie słowo -.-
      A na koniec mam dla Ciebie radę - Ty się idź ucz, a nie hejtuj na okrągło :) Jeszcze zwróciłam uwagę na Twoje zdanie: "Lepiej idźcie do nauki, a nie blogujcie najlepiej będzie, jak tego bloga zamkniecie". Uważasz, że jak prowadzą bloga to się nie uczą? Hahaha :D
      Bez pozdrowień
      /Artemida

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Sorcia.. ale zapomniałam ;D Zdarza się ;D/Violka

      Usuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl