piątek, 30 września 2016

Weekendowe Rozmowy! #0-Organizacja itp...

Hejka!
Przychodzę do was z serią ,,Weekendowe Rozmowy"
Już wam wyjaśniam o co chodzi! 
A więc jak jest w temacie będą jakieś rozmowy na temat Awatarii..
Tu będę oczywiście moją opinie wstawiać,i jeszcze wy też możecie na jakiś temat napisać swoją opinie na temat jakiś tam ;D
Kiedy będzie odbywała się ta seria? 
No i oczywiście też ,,Weekendowe" czyli co weekend będą te rozmowy (W Sobote!)
Bardzo często będą się pojawiały tematy na temat awatarii!
Ale raz w miesiącu jakiś temat taki codzienny..
No i oczywiście od jutra zaczynamy!
Jutro też podam wam tematy na październik!
Uwaga!!! Raz w miesiącu możemy mieć dowolny temat od was!!
A więc ja was nie przedłużam 
Miłego Dnia!!
/Violka:3

2 komentarze:

  1. Temat ode mnie: podróbki awatarów Youtuberów (np. OL Jea niebieska)

    OdpowiedzUsuń
  2. Temat ode mnie: Co sądzicie o nickach, w których zawarte są przekleństwa lub niecenzuralne nazwy?
    Dla mnie są głupie i świadczą tylko o niewychowaniu i braku kultury, i wyobraźni osób, które je mają. Zamiast wymyślić fajny, oryginalny nick, lepiej wpisać np. Morda Ku*wo no i już gotowe... Dla mnie to bezsens. Po za tym w Awatarie grają dzieci, które mogą mieć nawet 6-7 lat. W końcu NK jest od szóstego roku życia.
    A Wy co sądzicie, skoro sami macie takie nicki? Liczę, że nie przestraszycie się tego tematu i kiedyś go poruszycie!
    /FaceOfAngel

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl