piątek, 16 września 2016

Nowe ,,Logo" Awatarii ! + Jaki będzie drugi blog oceniony ? ;D

Hejka :D
Tak tak wiem przerwe mam ale pouczyłam się i teraz weszłam i mam czas na posta. 
Słuchajcie niekiedy tak będzie że Przerwa przerwa a tu post od tej adm ;D Hhah XD Dobra przejdźmy do naszego tematu XD
A więc.. 
Jak wiecie mamy takie nowe ,,logo"/tło nwm jak nazwać awatarii zaraz dam fotkę ;D 
Zobaczcie!
Logo bloga tak zrobiłam tak żeby te ludziki było widać Haha XD
Dobra Moja Opinia i Ocena?? 
Hmm..No można przyznać że jest nawet MEGA OK <3 XD
Bardzo fajne ludziki takie oryginalne XD
Te Bluzeczki Dopasowane do awatarów.
Tło jak na jakąś dyskotekę,takie światełka 
Wgl Bez takich szczegółów jest piękne.
Dobra Moja Ocena tego logo awci..
10/10
Dobra i takie końcowe Ogłoszenia Parafialne. 
Pamiętajcie o:
Twoja Twarz brzmi znajomo prace można do jutra!!!!
Losowanie Września do 19 września Można wygrać Vip na 5 dni 
No i oczywiście (chyba) 18 września też pojawi się Oceniamy Blogi
Dajcie Komentarzyk Jaki Blog Ocenimy jako 2 ?

A ja już kochani żegnam i pozdrawiam
Dobranoc 
/V.I.O.L.K.A 

3 komentarze:

  1. Chyba wiesz jaki B) mhm...hm...yy...awtaria oczami youtuberow... grr... poniosę ostrą krytykę. B) /EmiRuda MCA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhaha XDDD Oczekuj w kilka dni oceny bloga,,AoY" ;) /Violka_Z_Bloga_KCA

      Usuń
    2. Jestem za oceną bloga AOY ;D
      /Artemida

      Usuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl