środa, 7 września 2016

Startujemy w wyborach + Twoja twarz brzmi znajomo w sobote !!

Hej..
Oczywiście startujemy w wyborach na blog sierpnia ;p
Ja już nie będę reklamować blog w rl bo znów niektóre oskarżycie że my oszukujemy ;DD A po co 2 raz reklamować ;DD
Podoba się wam blog ??? 
Głosowanie na blogu Basniowa awataria ;D
I stary plakat ;D
 I druga sprawa
Zapisało się dużo osób więc
1 edycja już w sobotę
Dlaczego nie jutro!?
Odpowiedź : Szkoła -,-
Słuchajcie Ja jako 3 gimnazjalistka nie będę czesto dawać posty ale 
przepraszam za to ;/ Ja będę często robić takie ,,urlopy" bo niestety są egzaminy 3 klasisty. Co miesiąc będzie próbny test z historii a w styczniu próbny egzamin z Języka Niemieckiego i nie tylko więc ja muszę się jak wiecie przygotować oraz w kwietniu na EGZAMIN 3 KLASY Gim a po tym ja będę już rzadko dawać urlopy bo to już będzie taki luz z nauką po egzaminie więc... no XDDD
To na tyle ;D
Paa
/Violka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl