środa, 21 września 2016

Nowe stroje , nowe życie , nowy styl #3

Hejka
Zaczynamy serie Nowe stroje now zycie i nowy styl już po raz 3. 
Więc zobaczmy co nowego dodali nam na naszą awkę :3 
Co do stroju nr 1 (Ten z kapeluszem) mi się bardziej podoba od tego drugiego.Kapelusz jest bardzo ładny cień i nawet zrobili element dekoracyjny tego kapelusza . Bluzeczka tak widać że ta awatarka ma więkjsze cycki XDD.  Spódniczka jest mega fajna z tym pasem.Buty są nawet fajne i moim zdaniem nawet pasują do jesieni prawda:D Przejdźmy do stroju nr 2. Strój nr 2 podobny jest do pielęgniarki. Białe skarpetki i buty czarne pasują do tego stroju ale te buty mało co widać.Brak Dodatków.Więc Moja Ocena dwóch stroi to 1.strój - 8/10 i  2 strój 4/10
I oto sonda z pytaniem (Dla dziewczyn) Czy ta aktualizacja podoba się wam??

Dobra przejdźmy do męskich strojów! 
To ja na 2 koncie specjalnie dla nowych strojów zrobiłam konto ;D Dobra przejdźmy do mojej opini tych strojów
Pierwszy strój jest na bardzo zimny jesień! Ten strój jest za s ale nawet moim zdaniem ładny.Kolory dopasowane do inny strojów itp.Wgl moja ocena 7/10 A drugi strój jest też ok!;D Koszula biała garniturek niebieski itp wszystko do siebie pasuje itp. Moja ocena 8/10 pkt. I poniżej sonda dla chłopaków.

Dobra to na tyle :D
Ja już żegnam się :D
Papa i pozdrawiam ;3
/Violka

1 komentarz:

  1. Gdyby tamaten strój 2 dla dziewczyn był czarny, z czerwonym to by był śliczny. *_*

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl