sobota, 10 września 2016

Parodia W-11 XD

Dobry wieczór B)
Miałam przyjemność wystąpić w filmiku ANI AWATARII
,,Parodia W-11" CZ.1
No dostałam taką jakby zboczoną role ale mi to nie przeszkadzało ;DD 
Nawet przyznam dobrze mi szło
Dziękuje Sandra że dałaś tą role
Kto wie może wystąpie w 2 części ;DD
Dobra dobra już was nie nudzę kochani XDD
Oto filmik XD
 Pozdrawiam całą ekipe aktorska i naszego rezysera XDDD
oraz was  <33 
Uwaga Sandra Się Pyta.. ;D
Co w 2 części Zuza Zrobi 
Może powie policjantce o tym że jest w ciąży 
Może usunie ciążę
A może zabije sie ???
A może z zemsty zabije policjantke ??
Kto wie ;D 
Gdzie Odpowiedź ?? 
No jak zwykle w sondzie :p 
A i jakie macie WŁASNE POMYSŁY CO DO cz.2 
co zrobi zuza to..
No oczywiście pisać komy chętnie poczytamy wasze pomysły albo pod filmikiem Ani awatarii :D
Dobra dobra już nie zanudzam Oto sonda! ;D

Dobra to na tyle ;D
Ja już lecę ;D 
Przypominam że do 24 jest głosowanie XDD
No i oczywiście
Dobranoc !! 
/Violka ;DDD 

3 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej w blogu sierpnia 2016 ! ^_^ Ja jako mały pokemon zabije policjantke swoimi magicznymi mocami. Nie wyszkoleni jej w jeden księżyc, bo jestem mistrzem nad mistrzami. XDD /MCA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj dziękujemy!!^,^ <333 Haha Bardzo dobry pomysł!!! XDDD /Upita Seksem

      Usuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl