piątek, 16 września 2016

Ślub Oł Jea?? -Podróbki

Hej 2 raz
Jak wiecie w wydarzeniach jest spam ze OŁ JEA bierze ślub z Oł JEA XDD
Ale to były podróbki! Czm? Jedna miała 8 lvl a druga 13 lvl a te oł jea maja 20+ lvl XDD
Niestety mam tylko jedną fotke (wydarzeń) 
Bo niestety mnie wywalono XD
Oto zdj wydarzeń!!
Jak wyżej napisałam,wywalono mnie
Szkoda! XD
Bo bym zrobiła fotki ale ok XD
Nic mi nie pozostaje tylko podróbkom życzyć no wszystkiego naj ale mam pytanie
Czm wy podrabiacie Oł Jea??
Odpowiedź - Nwm.
XDD 
Dobra to na tyle 
Żegnam
Pozdrawiam
Dobranoc!
/Violka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl