poniedziałek, 26 września 2016

Nowy nagłówek! By:Kamila XD

Dobry Wieczór ;D
Słuchajcie dzisiaj Kama zmieniła nagłówek B)
Ja nie będę zanudzać..
Oto ten Nagłówek!
Kama ten plik nazwała ,,nagłówek nie udany"
Lecz moim zdaniem udało się zrobić ten nagłówek!:D
Przejdźmy do opisu!
Jak widać dalej przedstawia naszą kochaną jesień!
Jak zwykle na spacerze jesteśmy my(admini bloga)
Wiem mój stój nie jest jesienny ale jak coś ona robiła XDDD
Kolor textu jest dalej taki pomarańczowy!:3Moja Ocena to 8/10 
A wasza??? Oceńcie w Komentarzach
No i oczywiście daje sondę z pytaniem
Czy waszym zdaniem nagłówek autorstwa Kamili jest udany???? 

Jestem ciekawa waszej opini!;3
Dobra to na tyle XDD
Życzę miłych i spokojnych snów!
/Violka

2 komentarze:

  1. Haha specjalnie od 22 :35 odświeżałam bloga bo czekam na tego posta. :D U nas tez nowy nagłówek ale post jutro bo teraz jestem na telefonie. Czekam na posta o podróbce OŁ JEA! Ocena nagłówka także 8/10! Pozdrawiam! EmiRuda

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagłówek jest piękny *-*
    Daje mocne 9/10
    //Megumi

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl