niedziela, 18 września 2016

WITAMY CIE KEJLA + Zmiana nicku + Wyzdrowiałamm XD!

Witam serdecznie!! :))
Jak wiecie szukamy adminki/admina na naszego bloga.
Zgłosiła się Kejla.
Moja przyjaciółka.
Postanowiłam dać jej szansę i zadałam jej kilka pytań.
Jest doświadczona była już na blogu z Nadymką o ile dobrze pamiętam.
Twój okres próbny Kejla trwa od  dziś do 25 września.
Mamy nadzieję że dasz radę  i zaskoczysz nas postami.
Powodzenia życzy administracja bloga.
No więc przejdźmy do posta.
Zmieniłam nick na :
,,Suka Kejli''
Teraz mój paszport wygląda tak :
Podpis na blogu nie zmienia się dalej podpisuję się /Kama
No więc druga info
Wyzdrowiałam!!z mojej ciężkiej grypy...
No więc posty będą dodawane codziennie :)
(jeśli nauka pozwoli na to)
Buziaczki :*
/Kama




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl