czwartek, 1 września 2016

Przeprosiny

Hejkaa.!
Chciałabym przeprosić za wczorajszą nieobecność na imprezie blogowej.
Próbowałam wejść na awe i być tam z wami ale nie dało rady niestety..
Powoli się logowało..1% na 3 min..
Więc bez sensu było czekać dalej...
Jak wiecie zaczął się rok szkolny i znowu ruszamy do roboty..
Miałam rozpoczęcie na godzinę : 9:00..
Megaa ciężko było mi wstać bo zawsze było na 10:00.
Ale nowy dyrektor i nowe zmiany.
Jutro na 7:10 do szkoły ;cc!! nie dam rady chyba wstać ;/.
Pierwsze dni ze wstawaniem najgorzej...
Dobraa...!!!!
Może przeżyje..(może)
Na początku będzie mało nauki więc posty będę dodawała często ale potem rzadziej...
Pamiętam co roku mówiłam w wakacje : ja chce pasek..postaram się..
A po paru dniach w szkole już mi nie chcę...
Hah ja i moje obietnice szkolne..
Okej więc rok szkolnym zaczęto !!
Życzę dobrych ocen!! :333
/Kama

1 komentarz:

  1. Nie przejmuj się. Pasek dostaniesz tak czy siak ... Zależy tylko gdzie ( ͡° ͜ʖ ͡°):D
    /Artemida

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl