poniedziałek, 12 września 2016

#Selfie z fanką bloga#♥

Siemcia poraz drugi dziś :**.
Krótki post i historia spotkania z fanką bloga :
Stałam sb samotnie w salonie ahh...
I podeszła do mnie moja przyjaciółeczka i napisała że fajny blog.
Podziękowałam serdecznie mojej kochanej Asii :*
I zrobiłyśmy sobie takie sweet #selfie
Oto one :
Przy okazji chce ją pozdrowić serdecznie i cieplutko chociaż na dworze zimiutko hehehe.
Jeśli ktoś chciałby takie #selfie lub podobne pisać w komach i jakoś się umówimy!.
Jeszcze raz pozdrowionka dla rudej pani <3 kc max (po bff)
/Kama



2 komentarze:

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl