czwartek, 29 września 2016

Sprawa z konkursem !!

Heloł :).
Od razu przejdę do posta bo się uczę i chce go szybko napisać B).
Test z matematyki..a zależy mi na dobrej ocenie.
No więc..
Sprawa dotyczy konkursu :)
Mam nadzieję że pamiętacie post w sprawie konkursu..
Komentowaliście , czytaliście ten post :)
Pomysły były dobre ale trudne...
Pomysł z rysowaniem był fantastyczny ale bardzo trudny.
Nie wszyscy mogą go wykonać.
Sama nie umiałabym pewnie za dobrze narysować.
Myślałam nad konkursem na profilówkę.
Dlaczego ?
-Łatwo jest wykonać
-Ci którzy mają talent mają szansę coś wygrać.
Więc myślę nad konkursem na profilówkę ale nie ogłaszam go na razie , ponieważ może pojawić się jeszcze pomysł na konkurs.
Poczekamy jeszcze kilka dni jeśli nie będzie pomysłów robimy konkurs na profilówkę.
Szczegóły podam w następnym poście dotyczącym konkursu.
To na tyle w sprawie konkursu.!
Spadam się uczyć :**
/Kama


3 komentarze:

  1. Powodzenia na matmie xDD Ja dzisiaj miałam z ostrosłupów... tyle liczenia :(
    /Artemida

    OdpowiedzUsuń
  2. :/
    A może np. najlepszy projekt ubrania na Awatarii. Wymyślić nowy ciuszek. :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Może narysowanie wybranego ubrania? Z Awatarii

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl