sobota, 24 września 2016

Zapisy blogów na ,,Blog Września 2016"

Hejka!
Jak tam sobota?? 
Mam nadzieje że jest OK ;D
A więc moi drodzy czytelnicy i słynne bloggerki!
Już od dziś robimy plebiscyt Bloga Września 2016 roku! 
A więc Harmonogram tego jest taki:
24-28 września - Zapisy Blogów (Komentarz pod tym postem)
29-1 października-Kampania Wyborcza (Plakaty,itp)
1 październik-4 października-Wybory 
W Dniach 5-7 października będzie ogłoszenie wyborów.

O co chodzi że 29-1 października kampania wyborcza..?
Oto że do 1 października można zrobić reklamę w formie plakatu albo w formie reklamy. 1 Października już nie można bo obowiązuje cisza wyborcza XDD 
Dlaczego napisałam 5-7 października ponieważ jak to nam wyjdzie bo jak wiecie szkoła itp. Nie wiadomo czy będę mieć czas na ogłoszenie wyników ale jak nie będę mieć to oczywiście w piątek B).
 Oczywiście będzie zakładka,,Harmonogram Plebiscytu Bloga Wrzesnia" 
I tam będzie oczywiście zapisane!
Mam nadzieje że pod tym postem nie znajdę hejtów że to jest ściągnięte.
Blog B.A zmieniła zasady tego plebiscytu że wygrana w wyborach prowadzi tą serie,a tam nie było. Z racji tego że wygraliśmy to prowadzimy a po 2 Jaki by miał sens prowadzenie bloga jak każda z adm chce mieć takime wyróżnienie?? Właśnie.. ;) A więc zapisy już pod tym postem.
Mam nadzieje że w te wybory nie będzie żadnych Konfliktów :)
A ja życzę dobranoc <333
/Violka

4 komentarze:

  1. Oczywiście, że zapisuję mój blog Baśniowa Awataria :D
    /Artemida

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję mój i Rose Prisces blog Awataria dodaje skrzydeł :D /Water

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć my również się zgłaszamy :D Awataria z siostrami

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl