niedziela, 25 września 2016

KONKURS??

Witam po raz drugi dziś hehe.!!
No więc mam plan....
Chciałabym zrobić konkurs z vipem na 20-10 dni.
Ale raczej z vip na 10 dni bo nie chce mi się robić g.
Myślałam nad profilówką szkolną..
Ale nwm czy to dobry pomysł,
Ponieważ rok szkolny się już zaczął.
Ale no..mam pomysł przynajmniej.
Pytanie do was kochani :*
Chcielibyście taki konkurs czy może jakiś inny ?
Pomysły na konkurs możecie pisać w komentarzach na pewno odczytam :) i może wykorzystam.
Zależy czy to byłby sensowny konkurs.
Jak widzicie mam pewien pomysł ale nwm czy jest dobry.
Tak jak mówiłam swoje pomysły na konkurs możecie pisać w komentarzach.
Jeśli nie macie pomysłu robimy konkurs na profilówkę.
Jakby co szczegóły ogłoszę na blogu.
Pozdrawiam.
/Kama


8 komentarzy:

  1. Narysować Awatara w stroju szkolnym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee niektórzy nie mogą zrobić może zdjęcia?Pomyśl o innych :)

      Usuń
  2. To samo co napisała Emilka :>
    Szczerze to jest nudne robienie ciągle profilówek lepiej coś narysować :D
    //Megumi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem uzależniona od rysowania XD

      Usuń
    2. Haha widzialam twoje prace,muszę przyznać że masz talent i może(kto wie) znajdziesz w konkursie w TOP 3 jak będzie coś do narysowania!;) Pozdrawiam i dobranocka <333/Violka

      Usuń
  3. OK :)) Biorę pomysł rysowania pod uwagę :) i niedługo podam terminy i temat konkursy /Kama

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie róbcie z rysowaniem bo ta kurwa myśli tylko o sobie chce wygrać bo brzydko rysuje :)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl