poniedziałek, 5 września 2016

Nowy nagłówek + Nowe Tło!!

Hejka!!
Dobra już po rozpoczęciu roku szkolnego.. 
a za niedługo dokładnie 23 września zaczyna się...
JESIEŃ!!!!
I z takiej okazji przygotowaliśmy wygląd jesienny bloga!!
Mam nadzieje że się wam spodoba!;)
A teraz.. jakie to zmiany!?

To jest nagłówek i tło bloga razem :p
Jak widać są 3 adminki i 1 admin :D
Ja Ola Kama i Pawcio :3
No i jak widzimy jesteśmy ubrani tak jesiennie,..
Teraz co prawda coraz zimniej,...
I jak widać Pod naszymi awatarami jest nasz podpis ;D
Lubicie Jesień??
Ja bardzo!!
Prawda że jest zimniej coraz ( i to jest minus XD) ale mi się podoba te kolorowe liście a wam?? 
Dobra  mam nadzieje że się podoba ;DD
A ja już lecę
Do zobaczenia!! 
/Violka

3 komentarze:

  1. Teraz wszyscy na jesienno. :D ~EmiRuda MCA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh w sumie masz rację. Zapomnijmy o tamtym nie miłym przepadku :)
      ~Karma z AoY

      Usuń
  2. No zapomnijmy ;D nie chce się z wami za bardzo kłócić. /Olka XD

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl